De Gekwalificeerde Prospectie Lijsten Cyclus Voor E-Commerce Bedrijven

Business Resource Productivity (BRP) is de cyclus van het leven in de huidige markt en het bevat Qualified Prospecting Lists (QLS) en Qualified Listing Materials (RMLs). Om een ​​bedrijf te runnen is het belangrijk om een ​​lijst van gekwalificeerde prospectie lijsten en goede Qualified Listing Materials (RMLs) in uw marketing trechter te hebben.

Dit is de QL Cycle: Verzamel Qualified Prospecting Lists, kwalificeren potentiële klanten, Route Cliënten om uw Selling Point (s), en eindelijk Qualified Prospecting lijsten op tafels om gekwalificeerde leads te genereren. Het is een nooit eindigende cirkel als je succesvol wilt zijn. De sleutel is te weten hoe te bereiken en te converteren leads.

De eerste stap in deze cyclus is het bouwen van een lijst. In het geval van een e-commerce bedrijf in dit overzicht wordt een "Rome Optimized List" (ROL). Het bestaat uit leads die past een of meer van de Rome kanalen voor het kopen van producten en diensten.

Zodra een lijst wordt gebouwd het proces van de kwalificatie prospects begint. Op dit punt de prospect of lead probeert te vinden wat hij of zij zoekt. Soms kunnen ze op zoek naar een bedrijf dat net een winkel geopend.

Deze persoon kan nieuwsgierig naar het bedrijf en wilt u meer weten. Wat het bedrijf is het verstrekken kan worden wat de persoon op zoek is. Dus kan hij of zij contact opnemen met het bedrijf om te zien of ze bieden wat de persoon op zoek is.

Zodra dat contact wordt gemaakt, zal het bedrijf in staat zijn om te voorzien in wat de persoon op zoek is. De volgende stap in de QL Cycle is te volgen en te verbinden met de persoon.

Als de persoon open voor gesprek en theyare bereid zijn om het product of dienst te kopen is geweest dan is de follow up proces is eenvoudig. De follow-up wordt gestart met een gekwalificeerde lead het ontvangen van een gekwalificeerde lead Letter.

Een gekwalificeerde lead Letter is een stukje van schriftelijk materiaal dat de voordelen van het product of de dienst schetst en legt de voordelen van het gebruik van de onderneming als een Qualified prospectie List of RML. Dit wordt gevolgd door een gekwalificeerde lead Opportunity. Een gekwalificeerde lead Opportunity is wanneer een persoon in contact met het bedrijf om te zien of ze bieden wat ze zoeken.

Dit volgt op de gekwalificeerde lead Letter contact opnemen met het bedrijf om te zien of ze bieden wat de persoon op zoek is. Na een gekwalificeerde lead Opportunity wordt gevolgd door een gekwalificeerde lead Questionnaire en de Qualified Lead Questionnaire volgt door een opt-in vorm aan het bedrijf. De cyclus herhaalt zich in omgekeerde volgorde.

Het bedrijf zal nu stuurt de persoon een e-mailadres waar het individu hun verzoek om informatie kunt plaatsen. Wanneer de individuele antwoorden op het e-mailadres en hun verzoek wordt ingestemd met de follow up cyclus begint opnieuw.

Follow-up cycli zijn zeer belangrijk omdat een goede follow-up brief niet mogen worden genegeerd. Zodra een lead heeft gereageerd op de eerste oproep tot actie, moet het bedrijf blijven follow-up met hen met een gekwalificeerde letter lood.

bedrijfsproductiviteit resource begint met een gekwalificeerde prospectie List en een e-maillijst. Follow-up is de sleutel.